Zakrapiana pod gołym niebem - Lekka sałatka z kurczakiem

Zakrapiana z widokiem na Przełęcz Hutniańską

Od jakiegoś czasu zakochałam się w ziemi beskidzkiej. Tam też mam możliwość próbowania swoich sił w gotowaniu na świeżym powietrzu. Postanowiłam, że co jakiś czas podzielę się z Wami moimi kulinariami z paleniska i widokami, które cieszą oczy, a powietrze leczy ze wszystkich trosk! 



Ropki, Beskid Niski





Filety z kurczaka zostały zamarynowane godzinę przed duszeniem - oliwa z oliwek, sól, pieprz, zioła prowansalskie i płatki peperonciny.


Kurczak po 5 minutach był pyszny, soczysty, miękki - nie zdawałam sobie sprawy, jak mocno rozgrzewa się blacha  !





Biały riesling był świetnym wyborem do lekkiej sałatki z mozarellą i papryką, a całość uzupełniła grzanka owiana dymem z ogniska, posmarowana masłem czosnkowym 




1 komentarz: